I TF

W skład naszej klasy wchodzą 33 osoby, 9 chłopców i  24 dziewczyn.

Samorząd naszej klasy:

Przewodnicząca: Aneta Lelek

Wice przewodnicząca: Martyna Sierak

Skarbnik: Anna Knap

Redaktor strony klasowej: Miłosz Lizak

Naszym wychowawcą jest Pan Łukasz Zach

Otrzęsiny klas pierwszych

11 października 2023 roku, na hali sportowej TOSiR niedaleko naszej szkoły, pierwsze klasy miały okazję uczestniczyć w wyjątkowych otrzęsinach, zorganizowanych przez starsze roczniki. To niezapomniane wydarzenie było pełne radości i integracji, oficjalnie witając nas w szkolnej społeczności. Zawody sportowe, takie jak piłka siatkowa czy przeciąganie liny, dostarczyły nam nie tylko emocji, ale także umożliwiły lepsze zintegrowanie się z innymi uczniami. Dzięki zaangażowaniu naszego wychowawcy oraz wsparciu kolegów i koleżanek z wyższych klas, mieliśmy niezapomniane wspomnienia, które na długo pozostaną w naszej pamięci

Rajd Samorządu Uczniowskiego

W rajdzie wzięły udział przewodnicząca i wice-przewodnicząca naszej klasy. Była to świetna okazja, do nawiązania nowych znajomości oraz zwiedzenia pięknego skamieniałego miasteczka znajdującego się w Ciężkowicach.

PIĘKNE CHWILE POZOSTAJĄ WIECZNIE ŻYWE

Wyjście do kina

Z uwagi na odbywające się próbne matury klas 5-tych, zdecydowaliśmy się na wyjątkowe wyjście do kina, aby obejrzeć ekranizację słynnej powieści Władysława Reymonta pt. „Chłopi”. Od niedawno stała się obowiązkową lekturą dla uczniów szkoły średniej.

O godzinie 9 rano razem ruszyliśmy w podróż do kina „Marzenie”, zaopatrzeni  z przekąskami i napojami, gotowi do seansu.

Po zakończeniu filmu wszyscy zgodnie przyznajemy, że był on niesamowity. Wyjątkowe wykonanie, muzyka i aktorstwo doskonale oddały atmosferę opisaną w książce. Jesteśmy przekonani, że to nie będzie nasze ostatnie wspólne wyjście do kina, bo doświadczenie to było niezwykle inspirujące.

Oczywiście wyczekujemy wygranej filmu na gali Oscarów.

Chłopi” Reymonta jako malarska animacja. Pierwszy polski pokaz

Mikołajki klasowe

Nasze pierwsze klasowe Mikołajki odbyły się dokładnie 7 grudnia 2023 roku. Wszyscy uczniowie naszej klasy wymieniali się prezentami, po czym razem z nieukrywaną radością otwieraliśmy i oglądaliśmy swoje upominki. Widok zadowolenia na twarzach każdego z nas sprawił, że atmosfera tego dnia była niezwykle radosna i pełna radości.

Brak opisu.
(Święty Mikołaj zdecydował się osobiście nas odwiedzić.)

Rajd na Przehybe

Nasza klasa wzięła udział w intensywnej wędrówce na szczyt górski „Przehyba” który odbył się 11 grudnia 2023 roku. Rozpoczęliśmy naszą podróż autokarem z Tarnowa do Beskidu Sądeckiego, a stamtąd ruszyliśmy w kierunku Przehyby. Pokonanie drogi na szczyt było wymagające ale umilane przez atmosferę innych osób. Wspólnie umilaliśmy sobie czas rozmowami, co dodatkowo uprzyjemniło nam wspinaczkę. Mimo zmęczenia, byliśmy pełni satysfakcji z pokonanego trudnego odcinka, czego efektem był radosny powrót autobusem do Tarnowa.

(Udział w wędrówce wzieła udział nasza klasa, klasa 1TR, 2LOC oraz 1TPM)

Wigilia klasowa

Dnia 22 grudnia wszyscy razem zasiedliśmy do wigilijnego stołu jako klasa. To był niezwykle wyjątkowy czas spędzony w naszym klasowym gronie. W imieniu całej klasy chciałbym życzyć wszystkim nauczycielom i uczniom wspaniałych, radosnych i pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia. Niech te dni przyniosą Wam wiele radości, spokoju i wspaniałych chwil w towarzystwie najbliższych. Do zobaczenia po przerwie świątecznej!

Wycieczka do Budapesztu

Dnia 15 kwietnia, nasza klasa wraz z klasą 2C odwiedziła Budapeszt. Zwiedziliśmy wiele ważnych miejsc, w tym Zamek Królewski i Bazylikę św. Stefana, które zapadły nam głęboko w pamięć swoją historią i architekturą. Szczególnie ekscytującym przeżyciem było dla nas też zbliżenie się do Parlamentu podczas rejsu.