2 TPM

Witamy na profilu klasy 2TPM✨

Nasza klasa liczy 26 osób, w tym  24 dziewczyn i 2 chłopaków

Naszym wychowawcą jest Pani Anna Mleczko

Redaktorzy strony klasowej

Oliwia Obal i Karolina Płaczek

🧼WARSZTATY KOSMETOLOGICZNE II💄

17 kwietnia odbyły się drugie warsztaty kosmetologiczne w Akademi Tarnowskiej, na którym dowiedzieliśmy się ,,ile chemii jest a kosmetykach?”.

🧼WARSZTATY KOSMETOLOGICZNE💄

11 kwietnia odbyły się warsztaty kosmetologiczne w Akademi Tarnowskiej. Ukazano nam jak wygląda zawód kosmetologa.

🐶ZIÓRKA KARMY🐱

4 kwietnia dwie uczennice z naszej klasy-Zuzanna Doroż oraz Oliwia Obal- wzięły udział w ,,zbiórce karmy oraz akcesoriów dla psów i kotów z Tarnowskiego Schroniska,, która odbyła się w szkolnym zakątku.

👜WARSZTATY ZE STYLIZACJI MODY👗

21 marca pojechaliśmy wraz z klasą 2TS na warsztaty że stylizacji ubioru, które odbyły się w Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU) w Krakowie.

🎞️REKOLEKCJE⛪

W dniach 18.03-20.03 odbyły się rekolekcje na których uczęszczaliśmy do kościoła, a niektóre osoby brały udział w warsztatach zorganizowanych przez szkołę, opierających się na oglądaniu filmów i zwiedzaniu muzeum.

🎀DZIEŃ KOBIET💐

8 marca dziewczyny z okazji dnia kobiet, otrzymały piękne róże od chłopaków z naszej klasy<3

🎞WYJŚCIE DO KINA📽

29 lutego wybraliśmy się do Kina na film pt. ,,Kos”

🪷SPOTKANIE Z WEDDING PLANERKĄ👰

27 lutego odbyło się spotkanie z wedding planerką, Panią Agnieszką Bibro, która opowiedziała nam czym się zajmuje i jak zaczęła swój własny biznes w tej branży.

🏙️WYCIECZKA DO WARSZAWY🚌

W dniach 31 stycznia-2 lutego wybraliśmy się na wycieczkę wraz z klasami 3 TR do Warszawy. Na wycieczce wybraliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Pieniądza, Zamku Królewskiego, Muzeum Narodowego, Centrum Nauki Kopernika, Opery Narodowej oraz na targi reklamowe.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

✨2 LUTY- TARGI REKLAMY I DRUKU
Ostatniego dnia wycieczki wybraliśmy się na Międzynarodowe Targi reklamowe gdzie mogliśmy zobaczyć hafciarkę, sitodruk i inne ciekawe rzeczy. Z wycieczki wróciliśmy zadowoleni. 🚌

✨1 LUTY-MUZEUM PIENIĄDZA, ZAMEK KRÓLEWSKI / OPERA NARODOWA ORAZ MUZEUM NARODOWE
Drugi dzień wycieczki spędziliśmy w Muzeum Pieniądza, weszliśmy do skarbca i spróbować swoich sił i podnieść sztabkę złota, potem zwiedzaliśmy zamek Królewski, następnym punktem było Muzeum Narodowe, gdzie podziwialiśmy malowidła malarzy. Na sam koniec dnia udaliśmy się do Opery Narodowej na operę pt.”Zemsta Nietoperza.” 🎎

✨31 STYCZNIA- MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO ORAZ CENTRUM NAUKI KOPERNIKA
Pierwszego dnia wycieczki udaliśmy się do Muzeum, w którym dowiedzieliśmy się informacji na temat Polski i życia mieszkańców podczas agresji Niemiec oraz Rosji na nią. Kolejnym punktem było Centrum Nauki Kopernika w którym mogliśmy zobaczyć ciekawe atrakcje.

🗺️SPOTKANIE Z GRUPĄ ,,TRZASK”🎒

30 stycznia odbyło się spotkanie z podróżnikiem z grupy ,,Trzask”. Pan  Podróżnik opowiadał nam o podróżach po Stanach Zjednoczonych które on i jego koledzy z grupy przeżywali. Podczas spotkania dowiedzieliśmy się różnych informacji na temat USA.

LATA 2000

🎄Wigilia klasowa❄️

22 grudnia nasza klasa zorganizowała wigilie klasową. ❄️

Spotkanie Opłatkowe Subregionu Tarnowskiego

21 grudnia odbyło się Samorządowe Spotkanie Opłatkowe Subregionu Tarnowskiego, wzięli w nim udział koledzy i koleżanki z naszej klasy.

👔Warsztaty ubioru męskiego👨‍💼

8 grudnia w naszej szkole odbyły się warsztaty z przedstawicielami firmy Giacomo Conti, którzy zajmują się modą męską. Osoby z naszej klasy dowiedziały się jakie garnitury dobierane są do odpowiednich sylwetek, wyglądu klienta oraz na co powinno się zwracać uwagę.

🎅Mikołajki🌲

6 grudnia cała nasza klasa ubrała się świątecznie z okazji Mikołajek

🎥Kino-Film ,,Chłopi”🎞

23 listopada nasza klasa wybrała sie do Kina Marzenie na film pt.,,Chłopi”.

🧶Wycieczka do Warszawy🚌

Dnia 22 listopada wraz z klasą 2TS wybraliśmy się na wycieczkę Międzynarodowe Targi Tekstylne – Fast textile.

🇵🇱Dzień Niepodległości🇵🇱

10 listopada w naszej szkole obchodziliśmy Dzień Niepodległości, z tej okazji śpiewaliśmy patriotyczne pieśni.

💎✨️SESJA BAJKOWA 2TPM✨️👑

8 listopada nasza klasa uczestniczyła w sesji zdjęciowej w której stylizowaliśmy się na różne postacie z bajek!✨️

👻,,DZIEŃ DYNI”🎃

W dniu 30 października w naszej szkole odbył się dzień tematyczny pod nazwą ,,Dzień Dyni”. Wydarzenie to było związane ze świętem Halloween, w którym nasza klasa wzięła udział i przebrała się za różne postacie np. z filmów.

🔬MAŁOPOLSKA NOC NAUKOWCÓW🧪

29 września w naszej szkole odbyła się Małopolska Noc Naukowców, parę dziewczyn z naszej klasy udzieliło się w pokazie mody pt. „Back to jeans” ,który odbył się na terenie ,,Multimedialnego Centrum Artystycznego,, . Następną atrakcją wydarzenia był pokaz nakryć głowy, które wykonaliśmy razem 2TS.

🧶SZLAKIEM WŁÓKIENNICZYM PO TARNOWIE🪡

25 września wybraliśmy się na wycieczkę, która była dokończenia projektu, który mieliśmy w pierwszej klasie. Podczas krótkiego spaceru szliśmy szlakiem starego włókiennictwa.

🇩🇪WYCIECZKA PO TARNOWIE NA LEKCJI NIEMIECKIEGO🗺️

18 września wraz z Panem Komendackim w ramach lekcji niemieckiego wybraliśmy się na Rynek Tarnowski na którym Pan Komendacki opowiadał nam o Niemczech i ludności tamtejszej, którzy podczas II wojny światowej mieszkali w Tarnowie. ✨

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

Ostatni dzień szkoły , trzeba w ten dzień uwzględnić piękny pokaz dziewczyn z naszej jak i innych klas. Pokaz mody o tematyce „Back to Jeans” przeniósł nas do sztuki recyclingu . Koniec szkoły oznacza początek wakacji, które będą odpoczynkiem dla wszystkich uczniów

🍰SŁODKIE POCZĘSTUNKI🍪

Podczas dni otwartych oraz 2czerwca odwiedzający naszą szkołę mogli skosztować pysznych ciastek przygotowanych przez Darię i Zuzie Armatys, Oliwię Obal, Zuzię Doroż i Karolinę Płaczek.<3

Powiew orientu-Pokaz

2 czerwca w Auli szkolnej odbył się pokaz mody wraz z pracami którzy wykonali nasi starsi koledzy z profilu TPM. W pokazie mody modelkami zostały także nasze koleżanki z klasy: Karina, Agata oraz Lena. Głównymi prowadzącymi byli również Eliza i Kacper z naszej klasy, oprócz tego było to również wydarzenie z wręczeniem nagród dla klas podstawowych 7-8 które brały udział w narysowaniu rysunku w stylu orientalnym.

Wycieczka do łodzi

W dniach 25-26 maja wybraliśmy się na wycieczkę wraz z klasą 1TS do Łodzi. Pierwszego dnia wybraliśmy się do Orientarium Zoo w Łodzi potem udaliśmy się do muzeum światła a następnie poszliśmy na krótki wieczorny spacer na ulicę Piotrkowską. Kolejnego dnia wycieczki wróciliśmy na ulicę Piotrkowską i wraz z przewodnikiem zaczęliśmy lepiej zwiedzać tą że ulice oraz także udaliśmy się do Muzeum Szwalniczego. Wycieczka była bardzo super i miło spędziliśmy czas! 😀

Kino

Dnia 22 maja poszliśmy do Kina Marzenie na film pod tytułem:„Cześć Profesorze!”Wydarzenie zostało przygotowane przez „Italia Experience” które odbyło się po raz pierwszy w Polsce!. Po filmie uczestniczyliśmy w serii pytań dotyczących flimu przygotowanych przez Panią Dianę Dąbrowską.

Dzień Sportu

17 maja odbył się w naszej szkole Dzień Sportu na hali sportowej TOSiR, rywalizowaliśmy z innymi klasami pierwszymi w rozgrywkach siatkowych. Reszta klasy dopingowała naszych reprezentantów w tych rozgrywkach na trybunach.

✨Gwieździsta noc✨

Nasza klasa namalowała na blejtramach jedną z prac holenderskiego malarza Vincenta Van Gogha pt: „Gwieździsta noc”.  12 maja nasza praca była gotowa!

Wykład na temat krawiectwa

✨W dniu 4 kwietnia wraz z innymi klasami poszliśmy na wykład na którym poznaliśmy historię dawnego ubioru  i krawiectwa . Wykład bardzo nas zainteresował i dobrze spędziliśmy czas.

Warsztaty wielkanocne

Dnia 3 kwietnia nasza klasa uczestniczyła w warsztatach krawiecko-wielkanocnych na których robiliśmy ozdoby wielkanocne.

DZIEŃ REKREACYJNO-SPORTOWY

✨Dnia 22 marca z okazji przywitania wiosny odbył się turniej  międzyklasowy w siatkówce. Nasza drużyna klasowa zmierzyła się z drużynami z klas 1 i 2 TF, 1A oraz 1TS. Dobrze  spędziliśmy w tym dniu czas.

DZIEŃ W KONTRAŚCIE

W dniu 17 marca mieliśmy dzień kontrastu^^

dzień kobiet

Miły podarunek od chłopaków z okazji dnia kobiet 💗✨

warsztaty Koralikowe

Dnia 24 stycznia odbyły się warsztaty koralikowe na których tworzyliśmy bransoletki, naszyjniki oraz pierścionki. Był to dla nas przyjemny odpoczynek między lekcjami który każdemu z nas poprawił humor<3.

WIGILIA KALSOWA

Dnia 22 grudnia odbyła się dla nas pierwsza wigilia klasowa w tej szkole. W tym dniu także otrzymaliśmy prezenty mikołajkowe, oprócz naszych prezentów, prezent również dostała od naszej całej klasy nasza Pani wychowawczyni Anna Mleczko. Bardzo dobrze spędziliśmy czas w tym dniu.

Wyjście na lodowisko

14 grudnia wraz z całą klasą wybraliśmy się na łyżwy:

Warsztaty krawieckie

12 grudnia uczestniczyliśmy w warsztatach krawieckich na których robiliśmy filcowe ozdoby:

Wycieczka Do Katowic :

Nikiszowiec  zwiedzanie wschodniej części miasta  uważanej za jedną z największych historycznych i architektonicznych atrakcji Katowic,

Muzeum hutnictwa cynku walcownia – zwiedzanie i oglądanie maszyn hutniczych,

Galeria Szyb Wilsona wystawa multisensoryczna Van Gogh,

Wycieczka była wartościową lekcją, na pewno jeszcze kiedyś będziemy chcieli nawet sami zwiedzić kolejny raz Katowice – każdy był zadowolony i zaciekawiony wycieczką <3

Losowanie na mikołajki 🎅 :

21 listopada losowaliśmy osoby na Mikołajki – wraz całą z klasą

Wyjście na strzelnicę:

16 listopada wraz z Panią Lenczewską wybraliśmy się na strzelnicę, dziękujemy serdecznie za tą możliwość<3

Akademia  11  ListopadaDzień Niepodległości:

6. Piechota

Miło zapamiętamy wspólnie spędzone chwile<3

Zajęcia z kosmetologii:

17 października odbyły się dla nas kolejne zajęcia z kosmetologii.

Dzień Nauczyciela:

14 października obchodziliśmy Dzień Edukacji Narodowej. Z okazji tego święta obdarowaliśmy naszą wychowawczynię i nauczycieli małymi podarunkami.

,,Otrzęsiny” klas pierwszych:

12 października na hali sportowej TOSiR  odbyły się ,,Otrzęsiny” klas pierwszych.

Wspólnie z innymi klasami tańczyliśmy:

,,Macarenę”
,,Belgijkę”
,,Kaczuszki”
,,Kowbojkę”

Braliśmy też aktywny udział w rozgrywkach między klasowych:

,,Beer pong” reprezentowały nas Zuzia i Daria
,,Krzesełka”- brały udział: Karolina , Eliza, Oliwia , Emilia , Agnieszka i Emilia
Sportowe ,,kółko i krzyżyk”- w składzie:  Oliwia, Emilia, Kacper, Ola, Zuzia , Lena , Emilia oraz Gosia

Wszyscy znakomicie  się bawiliśmy. Będziemy ten dzień miło wspominać.

Noc naukowców:

30 września nasza klasa pomagała w przygotowaniach do Nocy Naukowców.

Integracja klasowa:

W połowie września uczestniczyliśmy w warsztatach integracyjnych.